شرکت مسافربری جهانگشت مهر تعاونی 16

برای رزرو بلیط کلیک کنید

پارک جنگلی گیسوم

پارک جنگلی گیسوم جنگلی است که به شما امکان عبور از میان تونل درختان را می دهد. در پارک جنگلی گیسوم امکانات مناسبی برای گردشگران در آن در نظر گرفته شده است. پارک جنگلی گیسوم در نزدیکی ساحل قرار دارد و می توانید با سفر به آن با یک تیر دو نشان بزنید. تفریحات آبی و قایق سواری از دیگر دلایلی هستند که می توانند شما را به پارک جنگلی گیسوم بکشانند.

gisom2

برای رسیدن به پارک جنگلی گیسوم ایران کافیست از رشت به سمت آستارا حرکت و از منطقه پره سر عبور کنیم. کم کم به گیسوم می رسیم؛ جایی که محل قرار عاشقانه ساحل دریای خزر و جنگل است و تو را به دنیایی پر از آرامش می برد.

بد نیست بدانید که نام این پارک جنگلی از روستایی به همین نام در منطقه می آید. گیسوم، روستایی از توابع بخش اسالم شهرستان تالش در استان گیلان است که در ۱۸ کیلومتری جاده تالش به انزلی قرار دارد. منطقه‌ای که امروزه با عنوان پارک جنگلی گیسوم شناخته می شود در حدود پانزده سال پیش با سرمایه‌گذاری شهرداری تالش به یک مقصد جذاب تبدیل شد و امروزه به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری استان گیلان از آن یاد می شود. بخشی از پارک جنگلی دکتر درستکار به مساحت ۱۰۷۱ هکتار نیز قسمتی از جنگل های گیسوم محسوب می شود و طبیعتی بسیار زیبا دارد.

پارک جنگلی گیسوم با داشتن آلاچیق و مکان های مناسب بهترین گزینه برای یک پیک نیک خانوادگی و دوستانه است. می توانید بساط خوشگذرانی تان را در این پارک یا در نزدیکی ساحل برپا کنید و خاطره ای خوش بیافرینید.

gisom3

بسیاری از ساکنان گیلان و مسافران این خطه از کشورمان، گیسوم را برای یک پیاده روی دلچسب انتخاب می کنند. آنها در این منطقه هم می توانند در میان درختان سرسبز به گشت و گذار بپردازند و هم در کنار ساحل راه رفتن بر روی شن های گرم و نرم را تجربه کنند. علاقه مندان به دوچرخه سواری در طبیعت نیز گیسوم را مقصدی جذاب برای تجربه این ورزش می دانند.

کمی که از قسمت جنگلی گیسوم فاصله بگیرید به ساحل می رسید و می توانید در آن به سراغ تفریحات آبی بروید.

برچسب ها:
, , ,
دیدگاه ها: یک نظر
19 آگوست 18

یک دیدگاه برای "پارک جنگلی گیسوم"

شما هم دیدگاهی ارسال کنید.
  1. متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *