شرکت مسافربری جهانگشت مهر تعاونی 16

برای رزرو بلیط کلیک کنید

بوستان آب و آتش

پارک آب و آتش در سال ۱۳۸۸ در اراضی عباس آباد تهران افتتاح شد. این پارک دارای امکاناتی کامل است و همچنین قرارگیری آن در نزدیکی پل طبیعت، بوستان بنادر و بوستان نوروز باعث شده که میزان بازدید از آن بیشتر هم شود.

aboatash

این پارک دارای زمین اسکیت و بوفه و کافه و رستوران است. همچنین در پارک آب و آتش یک آمفی تئاتر هم قرار دارد. یک فانوس دریایی بوستان آب و آتش را از بوستان بنادر جدا می‌کند که در حال حاضر امکان بازدید از بالای آن وجود ندارد؛ اما اگر مجددا امکان بازدید از آن ایجاد شود، می‌توانید نماهای زیبایی از پارک و پل طبیعت و شهر تهران را ببینید.

پل ابریشم که بوستان بنادر را به گنبد مینا می‌رساند هم روبروی این پارک قرار دارد. لانه کبوتر، امکان کالسکه‌رانی، آبنما، برج آتش، آلاچیق و فضای سبز هم از امکانات دیگر این پارک هستند. از جمله جذابیت‌های پارک آب و آتش تندیس‌های جالبی است که در جایجای پارک به چشم می‌خورند.

aboatash

بوستان آب و آتش که از مکانهای دیدنی تهران است از طریق یک پل کابلی به بوستان نوروز ارتباط دارد. این پل مخصوص پیاده روی و دوچرخه سواری است که از روی اتوبان همت می گذرد و نمای بسیار زیبایی دارد. بوستان آب و آتش دارای ۲ در ورودی نیز هست که یکی از اتوبان شهید حقانی و دیگری از کوچه کنار بوستان؛ در ضلع غربی آن که دالانی با سقفی چوبی است و در تابستان با گل و گیاه پوشیده می شود وبسیار زیبا و دلنشین است.

 

برچسب ها:
,
دیدگاه ها: بدون دیدگاه
27 آوریل 18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *