شرکت مسافربری جهانگشت مهر تعاونی 16

برای رزرو بلیط کلیک کنید

سواحل نقره فام کیش

سواحل نقره‌‌فام کیش از بهترین و دیدنی‌ترین جاذبه‌های این جزیره‌ی زیبا است. خاک جزیره کیش دارای ساختار مرجانی است و با رنگ نقره‌فام در زیرآفتاب، درخشندگی خیره‌کننده‌ای دارد. آب دریا در ساحل این جزیره شفاف و روشن است و تا فاصله‌ای دور می‌توان کف دریا را به‌راحتی تماشا کرد.

noghrefam2

کارشناسان محیط‌زیست این خاصیت را به وجود مرجان‌ها در پیرامون جزیره نسبت می‌دهند و معتقد هستند که مرجان‌ها به‌صورت طبیعی موجب تصفیه و شفافیت آب‌های سواحل جزیره می‌شوند.

ماهی‌ها و دیگر آبزیان موجود در سواحل کیش، از استثنایی‌ترین ویژگی‌های این جزیره به‌شمار می‌روند. ماهی‌های تزئینی و بسیار زیبا که در آب‌های حاشیه کیش غوطه‌ور هستند و وجودشان را از تماشاگران پنهان نمی‌کنند، می‌توانند گردشگران را ساعت‌ها به خود سرگرم کنند.

noghrefam3

همچنین ساحل کیش از کم‌خطرترین سواحل دنیا محسوب می‌شود و فاقد کوسه خطرناک است. کوسه‌هایی که بعضا در ساحل کیش دیده می‌شوند از ماهی‌های کوچک تغذیه می‌کنند و برای شناگران خطری ندارند. این سواحل هم در فصل سرد و هم در فصل گرم برای مسافران قابل استفاده است و امکان هر گونه تفریح دریایی را برای گردشگران در آن فراهم کرده‌اند.

برچسب ها:
, , , , ,
دیدگاه ها: بدون دیدگاه
01 ژوئن 19

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *