شرکت مسافربری جهانگشت مهر تعاونی 16

برای رزرو بلیط کلیک کنید

بازار و پردیس سینمایی چارسو

مجموعه چارسو نام یک مرکز تجاری، تفریحی و فرهنگی است که شامل مرکز خرید، فودکورت و پردیس سینمایی چارسو می‌شود. این مجموعه درست روبروی پاساژ معروف علاءالدین واقع شده است و محل مناسب، معماری و امکانات مدرنی که دارد باعث شده تا مورد استقبال بسیار زیادی قرار بگیرد.

حتی در میان مردم این بازار از بازار موبایل ایران محبوب‌تر است و دلیلی که مردم از آن یاد می‌کنند، ساخته شدن این بازار در خیابان جمهوری و نزدیک‌تر بودن به بازارهای این خیابان و همچنین معماری و فضای مدرن‌تر آن است.

charso2

بخش بازار این مجموعه شامل نمایندگی شرکت‌های بزرگی مثل ال‌جی و سامسونگ و فروشگاه‌های فروش محصولات دیجیتالی و لوازم خانگی است. بخش فودکورت هم با حضور برندهای نام آشنای فست‌فود و رستوران‌ها با غذاهایی با کیفیت و قیمت مناسب آماده پذیرایی از شما است.

پردیس سینمایی چارسو واقع در طبقه هفتم مجموعه، دارای پنج سالن سینما با تکنولوژی صدا و تصویر به‌روز است و محیطی خارجی آن هم با فرش قرمز و معماری زیبا شما را به یاد فرش قرمز جشنواره‌های سینمایی می‌اندازد. همچنین اکران خصوصی و عمومی بعضی از فیلم‌ها به همراه مصاحبه و نشست عوامل فیلم هم اخیرا در این مجموعه برگزار می‌شود.

charso3

در مجموع مجموعه بازار و پردیس سینمایی چارسو با امکانات و معماری مدرن محلی مناسب برای خرید و گذراندن اوقات فراغت شما است.

این مجموعه در ضلع جنوب شرقی تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و پل حافظ قرار دارد.

برچسب ها:
, , ,
دیدگاه ها: بدون دیدگاه
02 آوریل 19

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *